عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team

تیم عصر تکنولوژی، Techera، در نظر دارد به منظور ترویج مطالعه و همچنین اطلاعِ همگان از آخرین فن آوری ها و تکنولوژی های روز دنیا مسابقه ای را برگزار نماید.

در این مسابقه افراد متن هایی در رابطه با مباحث تکنولوژیکالی (فنی) را از سایت هایِ معتبرِ انگلیسی زبان ترجمه (و یا خلاصه برداری) کرده و آن را برای ما ارسال می کنند (حتما باید علاوه بر متن ترجمه و یا خلاصه شده، لینکِ مربوط به مرجعِ آن نیز برای ما ارسال گردد). این متن ها باید در یکی (یا چند عدد) از موضوعاتِ ذیل قرار داده شود:

  • معرفیِ یک تکنولوژی در عصر حاضر و یا آخرین اخبارِ مربوط به حوزه ی تکنولوژیکال و فنی
  • مباحثی پیشرفته در زمینه اینترنت
  • مباحثی پیشرفته در زمینه mobility (چه مربوط به تلفن های هوشمند همراه باشد چه هر دستگاهِ همراهِ دیگری)
  • مباحثی پیشرفته در زمینه کامپیوتر و علوم وابسته به آن
  • معرفیِ یک سایتِ تخصصی و یا کاربردی که خدمتِ نوینی ارائه کرده است

متن هایی که برایِ ما ارسال خواهد شد، پس از بررسی توسطِ تیمِ عصر تکنولوژی، در کوتاه ترین زمانِ ممکن، به اسمِ خود شخص (و یا توضیحاتِ مختصرِ دیگری که شخص درباره خودش برای ما ارسال کرده) در این سایت به نمایش در خواهد آمد.

در این طرح، ما به متن هایِ به نمایش در آمده، بسته به تعداد بازدید، تعداد موارد مطالعه شده، و تعدادِ امتیازاتی که دریافت کرده (امتیاز منفی تاثیر داده نخواهد شد)، ارزش و اعتبارِ خبر، مقایسه متنِ ترجمه شده (و یا خلاصه شده) با متنِ اصلی (که لینکِ آن را برای ما فرستادید)، و با اعمالِ یک فرمولِ مشخص، امتیازدهی می کنیم و در انتها نیز، در پایانِ هر ماه و در صورتی که تعدادِ قابل توجهی متن به دست ما رسیده باشد، به سه متنی که امتیازِ آن ها نسبت به سایرین بالاتر باشد، به ترتیب مبالغِ:

  • یکصد هزار ریال معادل ده هزار تومان
  • دویست هزار ریال معادل بیست هزار تومان
  • سیصد هزار ریال معادل سی هزار تومان

به عنوان جایزه در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است که ما برای هر ماه حد نصابی را برای تعدادِ متون در نظر گرفته ایم و در صورتی که این حد نصاب تکمیل نشود، سنجشِ متون و جایزه ها به ماهِ بعد موکول خواهد شد. همچنین هر فرد می تواند هر تعداد متنی که تمایل داشته باشد برای ما ارسال کند اما در صورتی که بیش از یک متنِ آن به عنوانِ متون برگزیده انتخاب شود، جایزه ای معادل با بهترین رتبه اش دریافت خواهد کرد.

در اینجا نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که تیم عصر تکنولوژی، در حالِ تهیه و آماده سازیِ زیرساخت های لازم به منظورِ تاسیسِ سایت به همین نام می باشد و تاکید ما نیز بر این است، که تا آماده سازیِ زیرساخت ها (که بدلیلِ مشغله اعضای تیم شاید چندین ماه به درازا بیانجامد)، این مسابقات برگزار شده و از بینِ برندگان و شرکت کنندگانِ فعالی که در این طرح شرکت کرده باشند، افرادی به عنوانِ نویسنده به تیمِ ما ملحق شوند.

ایمیلِ عصر تکنولوژی به منظور ارسالِ متون: techera [dot] team [at] gmail [dot] com

باتشکر،

عصر تکنولوژی، Techera