عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

LG احتمالا در 28 آوریل از پرچمدار تلفن همراهش G4 رونمایی می کند

LG احتمالا در 28 آوریل از پرچمدار تلفن همراهش G4 رونمایی می کند

انتظار می رود LG در ماه آینده در همایش هایی که به طور همزمان در نیویورک، لندن، پاریس، سئول، سنگاپور و استانبول برگزار می شود از گوشی هوشمند جدیدش پرده برداری کند.

به تازگی LG دعوت نامه هایی را فرستاده است برای همایش هایی که در اواخر ماه آینده در سراسر دنیا به طور همزمان و به یک منظور برگزار می شود که آن رونمایی از پرچمدار جدیدش LG G4 است.

غول الکترونیک کره جنوبی در 28 آوریل و 29 آوریل ( به دلیل محدوده زمانی ) در شش شهر نیویورک، لندن، پاریس، سئول، سنگاپور و استانبول میزبانی همایش ها را به عهده دارد.

دعوت از رسانه ها با یک شعار جالب "عظمت را ببینید، عظمت را حس کنید" همراه است و این تصویر نشان می دهد که گوشی هوشمند بعدی با روکش پشتی چرم دوخته شده خواهد آمد. اگر این اتفاق بیفتد در این صورت این کار می تواند یک حرکت خیلی جالب از جانب LG باشد با توجه به اینکه این گوشی به طور سنتی پلاستیکی بوده است ( به غیر از Optimus G ).

تازه هفته گذشته یک گزارشی بیرون آمد مبنی بر اینکه رونمایی G4 برای اواخر ماه آوریل برنامه ریزی شده بود. در مورد این پرچمدار جدید شایعه شده بود که یک طراحی کاملا جدید و طراحی بر گرفته از عناصر LG G Flex 2 همراه با صفحه نمایشگر منحنی داشته باشد. همچنین یک روکش پشتی با چرم دوخته شده آن را از Samsung Galaxy S6 متمایز خواهد کرد.

در کنار این طراحی نوین شایعات می گویند که تلفن هوشمند جدید توسط یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 810 تقویت خواهد شد و یک دوربین پشت 16 مگا پیکسلی با کانون لیزری زاویه دید بازتری خواهد داشت.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی