عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

براساس گزارش ها اپل تصمیم دارد برنامه تجاری آیفونش را به چین ببرد

براساس گزارش ها اپل تصمیم دارد برنامه تجاری آیفونش را به چین ببرد

اپل در چین، جایی که رکورد حمل و نقل و سوددهی را در آن شکسته است، به سرعت در حال افزایش است، اما به نظر باید کارهایی انجام شود تا به مرحله شماره یک بودن برسد. چند روز پیش شبکه بلومبرگ (Bloomberg) گزارش داد که این برای اولین بار است که این شرکت آمریکایی تصمیم دارد که یک برنامه تجاری حساب شده را در کشور اجرا کند.

بلومبرگ گفت که اپل با شرکت فاکسکان (Foxconn) که یک شرکت تایوانی است که دستگاه های موبایلش را تولید می کند، کار خواهد کرد تا آیفون های قدیمی را مشتریان گرفته و آیفون های جدید را با تخفیف به آن ها بدهند. بر اساس گزارش ها، فاکسکان مدل های قدیمی را بازسازی کرده و آن ها را از طریق سایت های تجارت الکترونیکی اش و فروشگاهِ تاوباو (Taobao) (این فروشگاه متعلق به گروه Alibaba می باشد) به فروش می رساند.

این برنامه به خوبی در آمریکا اجرا شده، تا آنجایی که اپل در برنامه تجاری اش با پذیرش دستگاه های اندروید در حال محبوبیت بود. حداقل بر اساس گفته های بلومبرگ، این برنامه برای آیفون در چین هم دنبال خواهد شد، هر چند که هنوز هم نوع این تخفیف های پیشنهادی مشخص نشده است.

در حال حاضر در آسیا یک بازارِ قوی از گوشی های دست دوم وجود دارد، اما این موضوع جالب خواهد بود که ببینیم چنین برنامه ای در سهمِ شرکت از بازار چین، که بر طبق تحقیقات شرکت Kantar و برخی از منابع اطلاعاتی دیگر همیشه بالا بوده است، چقدر تاثیر گذار خواهد بود.

شرکت تحلیلی Canalys، اپل را در حمل و نقلِ گوشی های هوشمند به چین در یک چهارمِ پایانیِ سال در صدر قرار داد. IDC سهمش از بازار را در آن زمان در 12.3 درصد ثابت کرد، کمی کمتر از شیائومی (12.5 درصد) و کمی بیشتر از رقیبش سامسونگ (12.1 درصد). این جایگاه سالِ گذشته اش خیلی تفاوت داشت، وقتی که سامسونگ (18.8 درصد)، لنوو (13.2 درصد) و هوآوی (10.2 درصد) بهتر از اپل (7.4 درصد) و شیائومی (6.5 درصد) به فروش رسیدند.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی