عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

پلی استیشن 4 بالاخره ویژگی توقف/ادامه را ارائه کرد

PS4 بالاخره ویژگی توقف/ادامه را ارائه کرد

آپدیت سونی (Sony) شاملِ محدوده ای از ویژگی های اجتماعی وامکان ایجاد فایل پشتیبانی و بازیابی که به استفاده کننده ها اجازه ی انتقال اطلاعات از طریق USB  را می دهد، خواهد بود .

پلی استیشن 4 سونی سرانجام ویژگی ای را که اولین بار در پرده برداری این کنسول در 2013 راجع به آن صحبت شده بود را به کاربران ارایه خواهد داد.

در روز چهارشنبه شرکت سونی این موضوع را تایید کرد که قصد دارد یک آپدیت بزرگ که شامل ویژگی توقف/ادامه (suspend/resume) نیز که مدت هاست  در انتظارآن هستیم را ارایه دهد. آپدیت پلی استیشن 4 نسخه 2.5، به صورت رایگان برای همه در دسترس خواهد بود و ویژگی های برجسته ای  به آن اضافه  شده است که شامل توانایی ایجاد بک آپ (Backup) از اطلاعات هارد درایو به حافظه جانبی از طریق پورت USB و همچنین بازیابی اطلاعات به PS4 می باشد.

اما اضافه شدن ویژگی توقف/ادامه شاید مهمترین ویژگی آن باشد. سونی ابتدا این ویژگی را در سال 2013 مطرح و معرفی کرد واین نوید را داد که این ویژگی  به گیمرها (Gamers) اجازه می دهد تا بازی را متوقف کنند و کنسول را در حالت استراحت قرار دهند. بعد از راه انداری بک آپ پلی استیشن 4 گیمرها می توانند بازی را از همان جایی که قطع کرده بودند ادامه دهند و نیازی نیست تا به منوی اصلی رفته واز طریق آن بازی را انتخاب کنند.

این ویژگی علاوه براین بیانگر یک بهبود عمده است. طبق سوابق، گذشته گیمرها یا نیاز به ذخیره پیشرفت های بازی و خاموش کردن سیستم خود داشتند یا اگر مجبور به ترک بازی و قصد انجام کاری را می داشتند، باید کنسول را در حالت اجرا نگه می داشتند. ویژگی توقف/ادامه این مشکل را از بین برده است.
طبق اعلام شرکت سونی تقریبا تمام بازی های پلی استیشن 4 توقف/ادامه را پشتیبانی می کنند. شرکت اعلام نکرده که کدام یک از بازی ها با این ویژگی کار نمی کنند. اما این احتمال وجود دارد که اکثر بازی هایی (نه همه ی آنها) که برای پلی استیشن 4 منتشر می شود این ویژگی را پشتیبانی کنند.

این آپدیت همچنین شامل محدوده ای از ویژگی های اجتماعی می باشد که شامل بهبود راه های پیدا کردن دوستان وبازی کردن با آنها می باشد. سونی همچنین امکانات دسترسی جدیدی را برای گیمرهای کم توانِ جسمی اضافه کرده است برای مثال اجازه تنظیم دلخواه وظایف دکمه ها و استفاده از فن آوری تبدیل متن به صدا و بزرگ کردن متن. دارندگان پلی استیشن 4 همچنین امکان نصب اتوماتیک آپدیت نرم افزارها را در اختیار دارند.
معرفی سونی تنها چند روز پس از پیش نمایش مایکروسافت از آپدیت های آینده اش بر روی کنسول Xbox One خواهد بود. آپدیت مایکروسافت شامل بهبود چت های گروهی و توانایی مشاهده اینکه گیمر ها چگونه به موفقیت دست پیدا می کنند.

سونی بلافاصله به درخواست برای یک نظر پاسخ نمی دهد.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی