عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

پهباد آمازون در یک مکان محرمانه از کانادا آزمایش شد

پهباد آمازون در یک مکان محرمانه از کانادا آزمایش شد

هفته گذشته به گوش رسید که پهباد آمازون به تصویبِ اداره هوانوردی فدرال (FAA) رسید، اگرچه این پهبادِ به تصویب رسیده، پهبادی قدیمی است که دیگر آمازون روی آن تستی انجام نمی دهد.

آمازون از اداره هوانوردی فدرال به دلیلِ تاخیرشان در تصویبِ این پهباد انتقاد کرده و این در حالی است که هنوز آخرین پهبادِ آمازون به تاییدِ FAA نرسیده است.

اکنون بر اساس آخرین گزارش ها از گاردین (The Guardian)، آمازون در حال آزمایش پهبادهای خود در یک مکان محرمانه از کانادا می باشد.

آمازون مجوزهای لازم را از دولت کانادا برای آزمایش پهبادهای در آن کشور را اخذ کرده و پهبادهایش را در ارتفاعِ 200 تا 500 فوتی آزمایش می کند.

200 فوت ارتفاعی است که اکثر ساختمان ها به اتمام می رسد و 500 فوت نیز ارتفاعی است که حمل و نقل هوایی تجاری آغاز می شود، آمازون تمایل دارد که پهبادهایش در این فضای غیرقابل استفاده 200 تا 500 فوتی به پرواز درآمده تا بسته ها را به مشتریانشان برسانند.

لازم است که شرکت قبل از آنکه آن ها بتوانند از این پهبادها برای رساندن سفارشات استفاده کنند، مجوزهای لازم را از تعدادی از کشورها در سرتاسر دنیا اخذ نماید.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی