عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

نقشه گوگل برای iOS، چهار ویژگی جدید اضافه کرده است

اضافه شدن چهار ویژگی به google maps در iOS

به نظر می رسد که نقشه گوگل برای iOS تقریباً هر ماه آپدیتی ارائه می دهد، با چندین ویژگی برجسته در ماه ژانویه و یک دسته آپدیتِ دیگر نیز در ماه گذشته معرفی شده است.
با نقشه 4.4.0، برنامه چهار ویژگی جدید پیدا کرده است:

1. جهت های راحت تر و سریع تر

برای یک برنامه ای که کلاً در رابطه با جهت یابی است، در نقشه گوگل همواره وقتی که می خواهیم جهتی تعیین کنیم با کمی چالش روبرو بودیم.
اما حالا به سادگی می توانید با ضربه زدن روی آیکونِ میکروفن و گفتنِ اینکه کجا می خواهید بروید، برنامه به سرعت مسیر را برای شما مشخص خواهد کرد. بنابراین، به طور مثال، اگر شما می خواهید که به سرعت به خانه بروید، شما می گویید، "مسیرِ رفتن به خانه".

2. دیدِ تمام صفحه

نقشه گوگل حالا به شما این امکان را می دهد که نوار ابزار را برای داشتن یک دید تمام صفحه مخفی کنید. این مسئله بزرگی نیست اما این همیشه مطلوب است که فضای دیدِ بیشتری در اختیار داشته باشیم، علی الخصوص وقتی که از آیفون های قدیمی با صفحه کوچکتر استفاده می کنیم.
برای فعال کردنِ حالت تمام صفحه، کافی است که روی یک نقطه خالی از نقشه ضربه بزنیم و برای اینکه دوباره نوار ابزار ظاهر شود نیاز به یک ضربه مجدد است.

3. رنگ های خطوط حمل و نقل عمومی

اگر شما از قطار، اتوبوس و یا هر وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، این ویژگی را تحسین خواهید کرد: اکنون نقشه گوگل رنگ های خطوط حمل و نقل عمومی را نشان خواهد داد، بنابراین انتخابِ اینکه کدام قطار و یا اتوبوس را مدّنظر دارید آسان تر خواهد شد.
هیچ کار خاصی احتیاج نیست که انجام دهید، خطوط رنگی وقتی که شما مسیر حمل و نقل را انتخاب می کنید به سادگی نمایان خواهند شد.

4. بهبود جستجوی رستوران Zagat

آیا دنبال جایی برای غذا خوردن می گردید؟ اگر شما یک منطقه بزرگ شهری را جستجو می کنید، اکنون نقشه گوگل می تواند نتایج را فیلتر کرده تا رستوران هایی که دارای نرخ و امتیاز zagat هستند نشان داده شوند.
به طور مثال وقتی در حال جستجو هستید و می گویید "رستوران هایی در مناطق پایین منهتن"، سپس روی گزینه فیلتر در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه زده و تیکِ گزینه "Zagat rated" را زده و سپس تایید کنید.
به همین سرعت، حالا نتایج جستجو فقط شامل آن رستوران هایی می شود که توسط zagat امتیاز دهی شده باشند. البته این امکان فقط برای شهرهایی کار می کند که رستوران هایی دارای امتیازدهی zagat دارند.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی