عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

نامه بیل گیتس به کارمندان مایکروسافت به مناسبتِ ساگرد 40 سالگیِ آن

نامه بیل گیتس به کارمندان مایکروسافت به مناسبتِ ساگرد 40 سالگیِ آن

.

چهل سال پیش در چنین روزی، 4 آوریل، یک شرکت به اسم مایکروسافت توسط پل آلن و بیل گیتس تاسیس شد. اسمِ "مایکرو-سافت" توسط آلن به وجود آمد که ترکیبی از مایکروپروسسور و نرم افزار بود، و باقیه ماجرا تاریخچه است. در طول چهل سال گذشته، مایکروسافت تبدیل به شرکتی شده است که سالانه 80 میلیارد دلار درآمدش بوده و بیشتر از 90 درصد از بازار کامپیوترهای شخصی را کنترل می کند. هر دوی آن ها، پل آلن و بیل گیتس، افراد ثروتمند و معروفی شده و تبدیل به ثروتمندترین افراد جهان شده اند.

به نشانه سالگردِ چهل سالگی مایکروسافت، بیل گیتس به همه کارمندان نامه ای فرستاده است که در توییترِ Amit Roy Choudhary پست شده و در زیر نیز آن را آورده ایم.

.

عکس توییرت نامه بیل گیتس به کارمندان مایکروسافت به مناسبتِ ساگرد 40 سالگیِ آن

.

فردا روز خاصی است: سالگرد چهل سالگی مایکروسافت.

همان اوایل، پل آلن و من هدفی تعیین کردیم که کامپیوتر بر روی همه میزها و در هر خانه ای وجود داشته باشد. این یک ایده جسورانه ای بود و خیلی از مردم فکر می کردند که ما عقل خود را از دست داده ایم که تصور می کنیم چنین چیزی ممکن است. فکر کردن به این موضوع که محاسبات از آن به بعد با چه سرعتی گسترش یافت شگفت انگیز است، و همه ما نیز می توانیم به نقش مایکروسافت در این انقلاب افتخار کنیم.

اگرچه امروز من بیش از قبل درباره آینده مایکروسافت فکر می کنم. من معتقدم که محاسبات در 10 سال آینده با شدت و سرعت بیشتری از آنچه که قبلا بود، گسترش خواهد یافت. اکنون ما در یک دنیای چند پلتفرمی زندگی می کنیم و محاسبات نیز فراگیرتر خواهد شد. ما تقریبا در نقطه ای قرار گرفته ایم که کامپیوتر ها و ربات ها قادر خواهند بود که ببینند، حرکت کنند و به طور طبیعی تعامل داشته باشند تا قفلِ بسیاری از برنامه های جدید را گشوده و به مردم حتی بیش از پیش قدرت دهند.

تحت رهبری ساتیا (مدیر اجرایی فعلی مایکروسافت)، مایکروسافت موقعیت بهتری نسبت به قبل برای رهبری و هدایتِ این پیشرفت ها دارد. ما منابعی داریم که می توانیم این دست مشکلات را به عقب رانده و آن ها را حل کنیم. ما در هر زمینه از محاسباتِ مدرن درگیر شده و عمیق ترین تعهد نسبت به تحقیق و پژوهش در صنعت را داریم. من در نقش خود به عنوانِ مشاورِ فنی ساتیا، باید به بررسیِ محصولات می پرداختم و از بابتِ این چشم انداز و استعدادی که دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم. نتیجه نیز در محصولاتی مثل کورتانا، مترجم اسکایپ، و هولولنز مشهود است و این ها نیز تنها تعداد کمی از آن همه نوآوری هایی است که در راه است.

در سال های آتی، مایکروسافت این فرصت را خواهد داشت که حتی به مردم و سازمان های بیشتری در سرتاسر جهان دست پیدا کند. تکنولوژی هنوز از دسترس تعداد بسیار زیادی از مردم خارج است، به دلیل اینکه آن پیچیده و گران، و یا به سادگی به آن دسترسی ندارند. بنابراین من امیدوارم که شما به این که چه کاری می توانید انجام دهید تا قدرتِ تکنولوژی برای همگان در دسترس قرار گیرد فکر کرده تا مردم را به یکدیگر متصل کرده و محاسبات شخصی را در همه جا در دسترس قرار دهید حتی بسیار شبیه به این مفهوم که آنچه که کامپیوتر شخصی ارائه می کند راه خود را به همه دستگاه ها باز کرده است.

ما کارهای بسیاری را در این چهل سالِ اولمان با همدیگر به سر انجام رساندیم و به کسب و کار ها و مردمانِ بی شماری قدرت بخشیدیم تا بتوانند به تمامیِ پتانسیل و توانشان تحقق بخشند. اما چیزی که در حال حاضر بیشترین اهمیت را دارد آن است که در آینده می خواهیم چه کار کنیم. از همه شما به خاطر اینکه کمک کردید تا مایکروسافت، اکنون و برای دهه های آینده، یک شرکت شگفت انگیز شود تشکر و قدردانی می کنم.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی