عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

سامسونگ مدل های Galaxy S6 و S6 Edge را که خیلی روی آن ها حساب باز کرده اند، 10 آوریل وارد بازار می کند

 

samsung-galaxy-s6

اپراتورهای مختلف مانند Sprint و AT&T برای مشترکین خود طیف وسیعی از قیمت های مختلف ارائه می دهند. سامسونگ باید مسیر طولانی را برای یک شروع خوب طی کند.

 سامسونگ امیدوار است با طراحی جدید و تغییرات اساسی گوشی هوشمندش به عنوان پرچمدار جدید به روزهای خوب خود باز گردد.

شرکت سامسونگ در روز پنجشنبه اعلام کرد گوشی هوشمند Galaxy S6 و همتای انحنا دار آن Galaxy Eadge از روز جمعه برای خریداران جهت پیش سفارش و از 10 آوریل از طریق اپراتورها و فروشگاه ها در دسترس می باشد و در همان روز فروش One M9 اچ تی سی آغاز می شود و اپل هم پیش سفارش Apple Watch را شروع می کند.

آخرین گوشی های هوشمند سامسونگ ترکیبی از آلومینیوم و شیشه و مواد با کیفیت بالاتر است که آن ها را از تلفن های قبلی سامسونگ متمایز می کند که در آن ها تا حد زیادی از پوسته پلاستیکی استفاده می شد. اما سامسونگ جای حافظه قابل ارتقا microSD و همچنین باتری قابل جا به جایی را قربانی تغییرات این طراحی کرده است.

ایالات متحده آمریکا انواع رنگ های سیاه، سفید و طلایی گوشی های هوشمند را دریافت خواهد کرد.

samsung galaxy s6 and s6 edge

سامسونگ مانور زیادی روی Galaxy S6 می دهد. پس از واکنش های نه چندان شدید نسبت به پرچمدار قدیم خود Galaxy S5 سال گذشته سامسونگ سیر نزولی سهم و سود خود را در بازار فروش تلفن های هوشمند تجربه کرده است. اما با طراحی جدید و تمرکز بر روی مواد با کیفیت، سامسونگ امیدوار است بخشی از اعتبار خود را دوباره به دست آورد و بر روی قله گوشی های هوشمند بایستد.

Galaxy S6 عصر جدیدی از طراحی را به ما معرفی می کند. هونگ یه او Hong Yeo طراح ارشد محصولات جدید سامسونگ در یک مصاحبه در time of the phones گفته است که از این محصول اوایل ماه رونمایی می شود.

گوشی های سامسونگ در برابر رقبای توانمندی قرار خواهند گرفت. iPhone 6 و 6 Plus اپل سپتامبر گذشته وارد بازار شدند و فروش فوق العاده ای در سه ماهه آخر سال 2014 داشته که اپل را به رکورد جهانی سود دهی رساند. این سیر صعودی سهم بازار جهانی در سه ماهه آخر سال اپل و سامسونگ را به همدیگر متصل کرد به شکلی که سهم هر یک از این شرکت ها از 20% بالاتر رفت. اما این اپل بود که به قله صعود می کرد در حالی که سامسونگ از 30% سال گذشته به پایین سقوط کرده بود.

در عین حال سامسونگ در پایین ترین سطح با شرکت های نو پایی مانند Xiaomi چین و Micromax هند رقابت می کرد.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۲)

سلام ایا s6 edge هم مانند Note 4 سری های مختلف دارد ؟4 هسته ای ندارد؟
پاسخ:
سلام، در حال حاضر سامسونگ طرحی برای تولید نسخه دیگر برای این سری گوشی های هوشمندش ندارد، ولی طبق خودشون هم می دونن که سری اج و استفاده ای که می تونن از لبه خمیدش بکنن هنوز به بلوغ نرسیده و جا برای کامل شدن داره. فعلاً سری های این گوشی 4 هسته ای هستن

ما چند وقتی درگیر تاسیس سایت بودیم و متاسفانه نتونستیم زیاد مطلب بزاریم، ولی می تونین به سایت اصلی ما سر بزنید و تو خبرنامه عضو بشین تا آخرین اخبار تکنولوژی برای شما ارسال بشه
http://techera.ir
واااای این اس ۶ بیاد فقط, من گلکسی اس ۴ دارم از همون موقع گفتم اس ۶ بیاد میگیرم, جدی جدی هم اومد :-)
در ضمن ممنون بابت مطالب خوبتون
پاسخ:
پس پیشاپیش مبارکتون باشه :)

خواهش می کنم، امیدوارم که بازم به ما سر بزنین و با نظراتتون ما رو خوشحال کنید

در ضمن منتظر وب سایت رسمی عصر تکنولوژی، Techera هم باشین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی