عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

بازار ذخیره سازی انرژی آمریکا در سال جاری آمادگی رشد تا 250٪ را دارد

بازار ذخیره سازی انرژی آمریکا در سال جاری آمادگی رشد تا 250٪ را دارد



بر اساس گزارش انجام شده توسط GTM Research (تحقیقات GTM) و انجمن های ذخیره انرژی (ESA) گسترش دادن ذخایر انرژی در ایالات متحده انتظار می رود  از 62 مگاوات در 2014 به 220 مگاوات در سال 2015 رشد کند که این یعنی 250 درصد افزایش.

Shayle Kann، نایب رئیس ارشد تحقیقات GTM گفت: "بازار ذخیره سازی انرژی ایالات متحده در حال تولد است، اما ما انتظار داریم که امسال سرعت بیشتری به خود بگیرد. اقتصاد جذاب در حال حاضر در سرتاسر طیف وسیعی از کاربردها وجود داشته و هزینه های سیستم به سرعت در حال کاهش می باشد. ما انتظار داریم که برخی متناسب و شروع  شوند اما به طور کلی رشد قابل توجهی برای بازار در سال 2015 وجود دارد."

گزارش دیده بانیِ ذخیره سازی انرژی ایالات متحده امریکا در می یابد که PJM و کالیفرنیا پیشتازانی در سیاست و مسائل نظارتیِ حولِ ذخیره سازی انرژی، و همچنین به عنوان ساختار بازار عمده فروشی هستند.

در طول سال گذشته، 180 تاسیسات ذخیره سازی الکتروشیمیایی و الکترومکانیکیِ متصل به شبکه بصورت آنلاین درآمده، که نمایانگرِ حدوداً 62 مگاوات بوده، چیزی بیشتر از 40 درصد افزایش نسبت به 44 مگاواتی که در سال 2013 کامل شده بود. علاوه بر این، در گزارش آمده است که 70 درصد از استقرار در سال 2014، استفاده از باتری لیتیوم یون بوده است. علاوه بر این، گزارش بیان می کند که 70 درصدِ این گسترش های در سال 2014 از باتری های لیتیوم-یونی (li-ion batteries) بهره مند می شدند.

از یک تحلیلگر گزارش شده است تا سال 2019، بازار ذخیره سازی انرژی ایالات متحده به سالانه 861 مگاوات و به ارزشِ 1.5 میلیارد دلار خواهد رسید، که این یعنی نزدیک به 11 برابرِ اندازه خود در سال 2014.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

  • ۹۴/۰۱/۱۲
  • Techera

صنعت برق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی