عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

Gmail برای اندروید یک صندوق دریافت یکپارچه تهیه کرده است

Gmail برای اندروید یک صندوق دریافت یکپارچه تهیه کرده است

گوگل امروز برنامه ی Gmail اش را برای اندروید به روز کرد، و مهمترین خصوصیت آن امکان اضافه کردن یک صندوق دریافت (inbox) یکپارچه است. اکثر ما احتمالا چندین اکانت را مدیریت می کنیم و تا به حال شما مجبور بودید بین آنها در برنامه یGmail  بطور نامناسبی سوئیچ کنید. با استفاده از این صندوق دریافت یکپارچه جدید شما به راحتی می توانید به گزینه ی همه ی صندوق های دریافتی (All Inboxes) در برنامه سوئیچ کنید، به همین راحتی.

اینکه این ویژگی چقدر مفید است، تعجب همه را از اینکه چرا این همه وقت برای گوگل به درازا انجامید، برمی انگیزد. گذشته از این، کاربرهای iOS خیلی وقت هست که این ویژگی را بر روی برنامه پیش فرض ایمیل اپل دارند.

گوگل می گوید برنامه ی به روز شده همچنین خصوصیات بهتری در خصوصِ کامل کردنِ اتوماتیک (auto-complete) جستجو را دارد. در حالیکه گوگل راجع به اینکه چقدر این کامل کردنِ اتوماتیک بهتر است چیزی نگفته است، به نظر می رسد که این نسخه ی جدید درباره ی پیام های موجود شما بیشتر می داند و می تواند به ارائه پیشنهادهای بهتری در رابطه با کامل کردنِ اتوماتیک نظرات بر پایه ی محتوای مکالمات ایمیل شما کمک کند.

ویژگی جدید دیگر این برنامه این است که برای نمایش مکالماتِ پیام هایی که از Gmail  نیامده اند پشتیبانی می شود (همچنین با وجود نام، Gmail برای اندروید، اکانت هایِ شخص ثالث را پشتیبانی می کند). بنابراین از امروز، ایمیل های شما از Yahoo، Outlook.com و IMAP/POP، درست مانند پیام هایGmail ، در قالبِ مکالمات نشان داده خواهند شد.

همچنین تواناییِ ذخیره کردن سندها در درایوِ گوگل (Google Drive) با یک تپ و پیش نمایشِ پیوست های بلندتر از ویژگی های جدید ان است.

اینکه گوگل چه موقع این ویژگی های جدید را به برنامه یGmail  در iOS خواهد آورد، مشخص نیست.

.

Gmail برای اندروید یک صندوق دریافت یکپارچه تهیه کرده است

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی