عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

بازار ذخیره سازی انرژی حرارتی جهان تا سال ۲۰۲۰ ،۱۶% افزایش می یابد

بازار ذخیره سازی انرژی حرارتی جهان تا سال ۲۰۲۰ ،۱۶% افزایش می یابد.

بازار ذخیره سازی انرژی حرارتی جهانی (TES) طبق یک گزارش جدید انجام شده بوسیله تحقیقات بازار شفاف (Transparency Market Research) انتظار می رود ترکیب نرخ رشد سالانه (CAGR) بین سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۰ به  ۱۶.۷% افزایش یابد و به ۱.۸ بیلیون دلار برسد و این یعنی بالاتر از ۶۲۷.۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳.

در این گزارش، بازار ذخیره سازی انرژی حرارتی توسط تکنولوژی برای کاربردهای نهاییِ تجاری، صنعتی، صنایع همگانی (مثل آب و برق و گاز و...) و مسکونی - تحلیل صنایع جهانی، اندازه، سهم، رشد، تمایلات و پیش بینی بین سال های ۲۰۱۴-۲۰۲۰ - پی برده که افزایش تقاضا برای انرژیِ پایدار، عامل اصلی تحریک بازار است.

تکنولوژی های انرژی حرارتی مصرف انرژی را به حداقل رسانده و در نتیجه انرژی، از طریق استفاده از منابع تجدید پذیر افزایش می یابد. سرمایه گذاری های انرژی حرارتی خورشیدی انتظار می رود که افزایش چشمگیری، بیشتر از بازار سوخت را ببیند.سیستم های TES انرژی را برایِ استفاده های بعدی، به کارگیری منابع آبی ، دستگاه های یخ در بهشت، استخراجِ سنگ از لایه سنگ بستر ، سفره های آب زیرزمینی، چاله ها و یوتکتیک (خوش گدازه، eutectic) اندود و عایق شده و مواد تغییر فاز دهنده (PCMs) ذخیره می کنند.

آسیا و اقیانوسیه ،اروپا، و امریکای شمالی در بازار TES در حال پیشتازی هستند. طبق این گزارش، هنگامی که این مقدار به ظرفیت نصب رسید، اروپا بیشترین سهم را در سال ۲۰۱۳ نگه داشته بود. بازار امریکای شمالی نیز انتظار می رود که شاهد یک نرخ رشد متوسط در سالهای اخیر باشد.

علاوه بر این، این گزارش شاملِ جزییاتی از مشارکت کنندگانِ کلیدیِ بازار TSE جهانی از قبیلِ CALMAC، EVAPCO، Chicago Bridge & Iron Co. (CB&I, NYSE: CBI)، Goss Engineering، Abengoa Solar S.A، Baltimore Aircoil Co، Burns & McDonnell، Caldwell Energy، FAFCO Thermal Storage Systems و TAS Energy می شود.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

  • ۹۴/۰۱/۱۱
  • Techera

صنعت برق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی