عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

تصاویر بیشتری از ویندوز 10 تلفن های همراه که در آینده نزدیک خواهد آمد، به بیرون درز پیدا کرده است

 

تصاویر بیشتری از ویندوز 10 تلفن های همراه که در آینده نزدیک خواهد  آمد، به بیرون درز پیدا کرده است

ویندوز 10 برای تلفن های همراه در قالب یک پیش نمایش فنی برای آشنایان ویندوز هر چند برای تعداد محدودی از دستگاه ها، موجود است. مایکروسافت پیش نمایش فنی ساختار بعدی ویندوز 10 گوشی ها را که از دستگاه های بیشتری پشتیبانی می کند را تایید کرد. متاسفانه در حال حاضر، ما نمی دانیم که چه مدت طول خواهد کشید که این اتفاق بیفتد اما اگر بخواهیم با تکیه بر خبرهایی که در چند روز گذشته نشت کرده است قضاوت کنیم این احتمال وجود دارد که مایکروسافت این ساختار جدید را در آینده نزدیک منتشر کند.

در گذشته نه چندان دور، تعداد انگشت شماری از تصاویر لو رفته از Chinese shores، ساختار جدیدی از ویندوز 10 تلفن های همراه و همچنین برخی از قابلیت های آن که قرار بود بعدا معرفی شوند را نشان داد. در ابتدا، تصاویر لو رفته مرورگر اسپارتان ویندوز 10 تلفن های همراه را نشان می داد. همان طور که ما دیدیم این اولین بار نیست که برخی از تصاویر مرورگر جدید گوشی ها، مانند همین تصاویر رسمی لو رفته از مایکروسافت، از چند روز قبل به بیرون درز کرده است.

علاوه بر این، به نظر می رسد کاربران قادر خواهند بود برنامه های شخص ثالث را برای نصب فیلترهای اس ام اس و تماس ادغام کرده و اخطارهای ناخواسته را چنانچه در یکی از تصاویر زیر نشان داده شده است، مسدود کنند. از دیگر قابلیت های آشکار یک مدیر عملکرد چندگانه بهینه شده، شماره گیری هوشمند بهتر در شماره گیر ، توانایی برای انتخاب برنامه هایی که می تواند دسترسی به میکروفون داشته باشد، پشتیبانی بهینه از زبان های متعدد را در صفحه کلید، و چیزهای بیشتری را در بر می گیرد. شما می توانید مجموعه ای کامل از تصاویر درز شده به بیرون را در لینک منبع زیر مشاهده کنید.

 

  .ادغام برنامه های شخص ثالث برای نصب فیلترهای اس ام اس و تماس

 

هنگامی که از ویندوز 10 تلفن های همراه نام برده می شود مردم در ITHome منبع خوبی از اطلاعات و در پشت لو رفتن برخی از تصاویر پیش نمایش ساختار 10038.12518. ویندوز 10 گوشی ها بودند. چنانچه شما تا کنون متوجه نشدید، نشانه های طراحی در تصاویر اخیر کمی شبیه تصاویر قبلی لو رفته از ساختار 10038 است.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی