عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

چگونه یک ویدیوی فیس بوک را در وب سایتتان تعبیه کنید

چگونه یک ویدیوی فیس بوک را در وب سایتتان تعبیه کنید

فیس بوک تصمیم گرفت که دیگر اجازه ندهد یوتیوب به تنهایی لذت ببرد، شما از این به بعد می توانید ویدیوها را مستقیماً روی وب سایتتان تعبیه کنید (embed).

روز چهارشنبه فیس بوک اعلام کرد که صاحبان وب سایت ها از این پس می توانند ویدیوهایی که در فیس بوک گذاشته شده اند را در وب سایتشان تعبیه کنند. نیاز به ویدیو های تعبیه شده به خوانندگان و بازدید کنندگان اجازه می دهد که بدون اینکه مستقیماً فرد را به فیس بوک هدایت کنند که ویدیو را مشاهده کند، در وب سایتشان بماند و ویدیو را از همان جا نظاره گر باشد.

بدون هیچ تردیدی، تعبیه کردنِ ویدیوهای فیس بوک بسیار با ارزش است و می تواند فرد را در یک وب سایت باقی نگاه دارد. دیگر این نکته نیز لازم به ذکر نیست که این امر همچنین به آمارِ ویدیو های فیس بوک کمک می کند تا به سرعت بالا رفته و رقابتش با یوتیوب نیز افزایش می یابد.

تعبیه کردنِ یک ویدیوی فیس بوک با کپی کردنِ کدی که فیس بوک بدین منظور برای شما فراهم کرده و پِیست (paste) کردنِ آن در فضایِ مناسبی از وب سایتتان حاصل می شود. در ادامه کارهایی که لازم است انجام دهید آورده ایم:

  • وقتی شما تمایل به تعبیه کردنِ یک ویدیو را دارید، روی فلشِ کوچکی که در گوشه سمتِ راستِ پستِ آن ویدیو قرار دارد کلیک می کنید. فقط ویدیوهایی که تنظیماتِ حریم خصوصی اش (Privacy Setting) روی عمومی (Public) قرار دارد می توانند تعبیه شوند.

 

فلشِی کوچک در گوشه سمتِ راستِ پستِ ویدیو فیس بوک

.

  • در پایینِ لیستِ بازشونده، گزینه به اسم More Options قرار دارد، روی آن کلیک کنید.

 

گزینه More Options

.

  • حال گزینه Embed Video را انتخاب کنید.

 

Embed Video

.

  • حال کد تعبیه شده ای که توسط فیس بوک برای شما فراهم گردیده است را کپی و در قسمت سیستم مدیریت محتوایِ وب سایتتان پِیست کنید. آن قسمت می تواند تحت عناوینِ HTML، Text و یا هر تعداد از چیزهای دیگر نام گذاری گردد که این موضوع بستگی به سیستمی که از آن استفاده می کنید دارد.

کپی کردن کد تعبیه شده ویدیو فیس بوک

.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی