عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

آمازون سرویس های ابری اش را برای مشتریان به حرکت واداشت

آمازون سرویس های ابری اش را برای مشتریان به حرکت واداشت

این شرکت تجارت الکترونیکی، از دو برنامه جدیدِ درایو ابری اش (Cloud Drive) رو نمایی کرد تا به شما یک حافظه از راه دور برای نگه داری عکس ها و فایل هایتان اختصاص دهد.

آمازون سرویس های ذخیره سازی ابری اش (Cloud-Storage Services) را برای مشتریانش تقویت کرد، در روز پنج شنبه دو بسته نامحدود جدید را ارائه کرده است که به کاربران اجازه می دهد که یا فقط عکس ها و یا هر نوع فایلی را ذخیره سازند.

هزینه برنامه نامحدود برای عکس ها (Unlimited Photos Plan)، دوازده دلار در سال بوده که علاوه بر آن 5 گیگابایت فضای اضافه نیز برای ذخیره سازی ویدیو و بقیه فایل ها در اختیارتان قرار می دهد. هزینه برنامه نامحدود برای همه چیز (Unlimited Everything Plan)، شصت دلار در سال بوده و به کار بر این اجازه را می دهد که به هر مقداری که می خواهد عکس، ویدیو، فایل، سند، فیلم و آهنگ ذخیره نماید. هر دوی این برنامه ها، توسط برنامه درایو ابری آمازون ارائه شده و همراهِ آن نیز 3 ماه استفاده آزمایشی قرار داده است.

آمازون برنامه نامحدود برای عکس ها را برای اغوا کردنِ دارندگانِ موبایل و تبلت، و همچنین برای مشتریان برجسته و اصلی (Prime) که 99 دلار در سال برای برنامه نامحدودِ حمل و نقلِ دو روزه (unlimited two-day shipping) آمازون پرداخت می کنند، ارائه کرده است.

این غولِ تجارت الکترونیکی، به واسطه بخشِ سرویس های وب آمازون (Amazon Web Service) بزرگترین بازیگردان در عرصه سرویس های ابری برای کسب و کارهاست. این بخش دیتا سنتر، توان محاسباتی و باقیه ابزارها را به شرکت هایی که روی سرورهای خودشان سرمایه گذاری نمی کنند، اجاره می دهد. در حال حاضر به نظر می رسد آمازون به توان ذخیره سازی و محاسباتیِ بسیار بالای دیتا سنترهایش فشار می آورد تا بتواند سرویس های بیشتری را برای مشتریان فراهم نماید. این اقدام، آمازون را با شرکت هایی همچون اپل، گوگل، دراپ باکس (Dropbox)، مایکروسافت و سایر شرکت های ارائه دهنده سرویس های ابری، مستقیماً وارد یک رقابت جدی می کند. مایکروسافت در ماه اکتبر، فضای ابری نامحدودی را برای مشترکینِ آفیس 365 رونمایی کرده است.

در حالی که سایر رقبا در حال محاسبه این هستند که چه مقدار فضای ذخیره سازی باید استفاده شود و یا اندازه هر فایل باید چه مقدار باشد، آمازون به این موضوع اشاره دارد که مشتریان نباید محاسبه کنند و یا حدس بزنند که چه مقدار فضای ذخیره سازی برای دستگاه های مختلفشان نیاز خواهند داشت. باید به این موضوع اشاره داشت که سایر شرکت ها نیز در حال افزایش دادنِ برنامه هایشان هستند، بنابراین به زودی سرویس هایی نزدیک به (و یا حتی مطابق با) سرویس های ابری آمازون به چشم خواهند خورد.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی