عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

پرداخت صورت حساب هایتان با Gmail

گوگل با پرداخت صورت حساب ها توسط gmail کار را برایتان آسان می کند

بر اساس آخرین گزارش ها، غولِ جستجو (Search Giant) گوگل، در حال کار بر روی کارکردهای جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد که به راحتی از طریق صندوقِ ایملشان پول ارسال نمایند.

مردم از جیمیلِ گوگل استفاده می کنند تا با دوستانشان برنامه غذایی تنظیم کرده، با همکارانشان یادداشت هایی رد و بدل کرده، و یا اینکه به مادرشان سلامی عرض نمایند. اما هم اکنون گوگل تصمیم دارد که کاربرد دیگری به این لیست بلند بالا اضافه نماید: پرداخت صورت حساب ها.

بر اساس گزارش ها و بر طبق مطلب منتشر شده در سایت ریکُد (recode.net)، این غول جستجو در حال ساخت سرویسی به نام Pony Express می باشد که به کاربران اجازه می دهد که صورت حساب هایشان را پرداخت کرده و هزینه ها را با دیگر کاربران جیمیل تقسم کنند. این سرویس مستقیماً به حساب های بانکی کاربران و یا کارت های اعتباریشان متصل خواهد شد. هنوز مشخص نیست که Pony Express در واقع، نامِ این محصول جدید بوده و یا فقط یک اسم رمز می باشد.

برای استفاده از این محصول، کاربران اطلاعاتشان را از قبیلِ نام، آدرس و شماره امنیت اجتماعی (Social Security number) از طریق یک شرکتِ ثالث که آن اطلاعات را گردآوری می کند، وارد می کنند. هنگامی که شما ثبت نام می کنید، می توانید صورت حساب هایتان را از طریق جیمیل و صندوق پستی پرداخت نمایید و نامه گوگل این کار را با جیمیل روی هم قرار می دهد. بر طبق گفته سایت recode، انتظار می رود که این سرویس سه ماهه آخر امسال اجرایی شود.

یک سخنگوی گوگل، اظهار نظر در رابطه با این موضوع را رد کرده است.

همچنان که همه روزه افرادِ بیشتری مسیر زندگیشان را از طریق کامپیوتر و دستگاه های موبایل پیدا می کنند، اضافه کردنِ مسائل مالی و صورت حسابی و ترکیبشان با آن ها، امری منطقی به شمار می رود. گوگل برای حرکتی فراتر از تجارتِ برجسته خود یعنی موتور جستجویش، همواره بلند پروازی هایِ رو به افزایشی داشته است. یک ردپایِ محکم از سرویس های مالی می تواند دلیل دیگری برای چسبیدنِ مردم به محصولات گوگل بشود. مشخص نیست که گوگل با اطلاعاتی که از این سرویس می تواند به دست آورد، چه کارهایی که نمی تواند انجام دهد.

همچنین این محصول می تواند راهی برای تقویت کردنِ سرویس 11 ساله جیمیل خود، که بیش از 425 میلیون کاربر دارد، باشد. 

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی