عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

تکنولوژی های روز دنیا - اخبار تکنولوژی - همه چیز درباره عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات

عصر تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا، اخبار تکنولوژی، معرفی سایت های پربار، معرفی مفاهیمِ کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات و ...

آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۳، ۰۳:۰۲ - BehnameD
    Nice team
  • ۱
  • ۰

تبلیغات مجازی یا Virtual Advertising

تبلیغات مجازی یا Virtual Advertising چیست؟

شاید شما هم از شنیدن خبرِ تبلیغاتِ یک شرکت ایرانی در یک بازیِ لیگ اسپانیا متعجب شدید، اما باید بدانید که این تبلیغات مجازی بوده و هیچ کدام از بازیکنان و تماشاچیان این تبلیغ را ندیدند! پس وقتِ آن رسیده است که با تکنولوژی تبلیغات مجازی آشنا شوید.
تبلیغات مجازی یا Virtual Advertising یک تکنولوژی دیجیتال برای وارد کردنِ تصاویر تبلیغات مجازی یه یک برنامه زنده و یا از پیش تهیه شده است که اغلب در مسابقات ورزشی از این تکنیک بهره می برند. این تکنیک اغلب به این دلیل استفاده می شود که به پخش کننده های تلویزیونی اجازه دهد که پانل های تبلیغاتی واقعی را (مثلاً همان تبلیغاتی که در زمین فوتبال به نمایش در می آید) توسط عکس هایی مجازی جایگزین کرده و تبلیغاتی که مربوط به ناحیه و محل سکونت خودشان است را پخش کنند (به طور مثال همین مسابقه فوتبالی که در ابتدا به آن اشاره شد، که تبلیغات واقعی با تبلیغاتِ مجازی جایگزین شده و ما آن تبلیغات را نظاره کردیم).

حق و حقوق

تبلیغات در کنار زمین های فوتبال، در اکثر کشورها جزء اموال باشگاه و حق پخش تلویزیونی نیز از اموالِ پخش کننده یا شبکه تلویزیونی به حساب می آید و این بدان معناست که سود حاصل از تبلیغات مجازی متعلق به شبکه های تلویزیونی می باشد و این کاملا بدیهی می باشد که تعداد بینندگان تلویزیونی بسیار بیشتر از تماشاگرانِ داخل زمین بوده و همین امر باعث می شود که سود بسیار زیادی نصیب شبکه های تلویزیونی گردد.

تکنولوژی تبلیغات مجازی

تکنولوژی مورد استفاده در تبلیغات مجازی اغلب از فرایندهای خودکار از قبیل تشخیص خودکار محدودیت های زمین مسابقه، تشخیص خودکار قطعی و بریدگی ها، تشخیص سطوح زمین مسابقه، تکنولوژی تحلیل تصویر و ردگیری دوربین و ... استفاده می کند. تمامی این تکنیک ها و جایگزینی های تصویر مجازی با واقعی نیز کاملا به صورت خودکار انجام می شود.

.

.

منبع: عصر تکنولوژی، Techera

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی